سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت

ساخت وبلاگ

 

معایب انتقال تصویر دوربین مداربسته با تلگرام

 

در پروژه های نصب دوربین مدار بسته، بحث انتقال تصویر یکی از بخش های مهم به حساب می آید. در اصل انتقال تصویر در دوربین مدار بسته به معنای ایجاد امکان را ایجاد می کند که در شرایط مختلف به تصاویر سیستم نظارتی خود دسترسی داشته باشید. این کار عموما توسط اپلیکیشن هایی انجام می شود که مخصوص این کار کدنویسی شده اند و شما کافی است این اپلیکیشن ها را بر روی گوشی خود نصب کنید و در هر زمان و مکانی به راحتی تصاویر سیستم مداربسته خود را مشاهده کنید.

در این مقاله به معایب انتقال تصویر دوربین مداربسته با تلگرام می پردازیم.

 

انتقال تصویر دوربین مداربسته با اپلیکیشن

همانطور که اشاره کردیم برای انتقال تصاویر دوربین مداربسته بر روی موبایل نیاز به اپلیکیشن هایی است که این بستر را برای شما فراهم می کنند. نکته مهم این است که باید از اپلیکیشن هایی استفاده شود که امنیت شما به مخاطره نیفتد و همچنین در شرایط خاص دچار اختلاف عملکردی نشوند.

اپلیکیشن تلگرام در کنار اپلیکیشن های پیام رسان دیگر مانند واتساپ محبوب ترین اپلیکیشن در میان ایرانی ها به حساب می آید و با وجود اینکه این اپلیکیشن در سالهای اخیر فیلتر شده است اما هنوز شمار بسیاری از شهروندان از این اپلیکیشن به صورت روزانه استفاده می کنند. امکانات فوق العاده این اپلیکیشن به همراه تجربه کاربری بسیار عالی از دلایل اقبال عمومی مردم به این اپلیکیشن است و در این میان برای انتقال تصاویر دوربین های مداربسته هم می توان از این اپلیکیشن استفاده کرد.

 

 

روش انتقال تصویر دوربین با موبایل

در مرحله اول برای دریافت تصاویر بر روی موبایل باید دستگاه ضبط تصاویر سیستم مداربسته خود را به شبکه و سپس به مودم متصل کنید. در مرحله بعد اقدام به نصب اپلیکیشن خدمات دهنده تصاویر دوربین مداربسته بر روی تلفن همراه یا تبلت خود می کند. تنظیمات هر اپلیکیشن متفاوت است اما پروسه انجام شده برای انتقال تصاویر در تمام این اپلیکیشن ها مشابه خواهد بود. به طور کلی تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته به شکل کدگذاری شده و به شکل فایل های فشرده شده به سروره های اپلیکیشن مورد نظر شما ارسال می شود و سپس این اطلاعات توسط اپلیکیشن نصب شده ترجمه شده و شما می توانید تصاویر را به شکل آنلاین مشاهده کنید. این کار تنها در عرض چند ثانیه انجام می شود.

در این پروسه مقداری از حجم و ترافیک اینترنتی ما نیز که بسیار ناچیز خواهد بود (به دلیل آنکه فایل ها پس از کدگذاری به فایل های نوشتاری تبدیل می گردند) مصرف می گردد و اغلب اطلاعات تصاویر در این فرآیند به صورت بسته های چند کیلوبایتی متنی منتقل خواهد شد.

 

کدگذاری اطلاعات

احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده است چرا اطلاعات برای انتقال به اپلیکیشن کد گذاری می شود . کدگذاری اطلاعات در اصل به دول دلیل عمده انجام می شود:

دلیل اصلی کدگذاری اطلاعات پیش از ارسال، تامین امنیت دیتاها و تصاویر ضبط شده دوربین است. این کدگذاری ها دسترسی هکر ها به اطلاعات شما را سخت می کند و مانع هک شدن دوربین مداربسته در هنگام انتقال دیتا می شوند.

دلیل دوم کدگذاری های انجام شده کاهش حجم فایل ها برای انتقال سریع تر است. اطلاعات تصویری عموما حجم بالایی دارند و در نتیجه انتقال آنها با تاخیر روبرو می شود و حتی ممکن است ساعت ها طول بکشد. با کدگذاری فایل ها حجم تصاویر به فایل های چند کیلوبایتی تبدیل می شود و  در نتیجه هم در زمان انتقال و هم حجم اینترنت مصرفی شما صرفه جویی می شود.

 

معایب انتقال تصویر با تلگرام

]چرا برای انتقال تصاویر دوربین مداربسته نباید از تلگرام استفاده کرد؟ اگر بخواهیم هم از مزیت ها و هم معایب استفاده از تلگرام برای انتقال تصاویر صحبت کنیم شاید بتوان گفت که تنها مزیت استفاده از تلگرام به عنوان اپلیکیشن دریافت کننده تصاویر بر روی موبایل این است که کاربران زیادی داشته و در 90 درصد گوشی های موبایل وجود دارد.اما در مقابل معایب متعددی در استفاده از این اپلیکیشن به عنوان انتقال دهنده تصاویر وجود دارد که در ادامه به چند مورد مهم از معایب انتقال تصویر دوربین مداربسته با تلگرام اشاره می کنیم.

1. با استفاده از تلگرام امنیت اطلاعات تصاویر به خطر می افتد.

2. استفاده از تلگرام باعث می شود تا حجم زیادی از ترافیک اینترنت مصرف شده و سرعت آن نیز به شدت کاهش یابد

3. صرف نظر از دو مورد فوق با استفاده مکرر از تلگرام برای دریافت تصاویر حافظه آن در  مدت زمان بسیار کوتاهی پر شده و گوشی شما را بسیار کند نموده و منجر به هنگ کردن آن می شود.

در پایان باید عنوان کنیم که با توجه به معایب استفاده از تلگرام برای دریافت تصاویر بهتر است که از اپلیکیشن های مخصوص دریافت تصاویر بر روی گوشی خود که اختصاصا برای انجام همین کار طراحی شده اند استفاده نمایید، تا هم امنیت اطلاعات تان به خطر نیفتد و هم در مصرف پهنای باند خود صرفه جویی نمایید.

 

مقالاتی برای مطالعه بیشتر:

قابلیت تشخیص دستکاری (Tamper Detection) در دوربین مداربسته

سنسور PIR چیست؟

تست فلوک Fluke دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته در هتل

تکنولوژی های جدید در دوربین مداربسته

پهنای باند دوربین مداربسته

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 632 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 14:30

 

 

 

دوربین های مداربسته نسل جدید به حدی پیشرفته شده اند که علاوه بر ضبط تصاویر با کیفیت انتظار تجزیه و تحلیل ویدئویی تصاویر در محل به قابلیت های این دوربین های مدار بسته به شکل گسترده ای اضافه شده است. قابلیت هایی مانند تشخیص عبور از خط یا همان (line crossing) ، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت تشخیص پلاک اتوموبیل ها و … از جمله مواردی است که به راحتی از عهده این دوربین ها بر می آید. قاعدتا در سیستم های امنیتی که در یک مکان مورد استفاده قرار می گیرند ابتدا باید نیاز های مجموعه بررسی شود و بر اساس آنالیز این نیاز ها اقدام به خریداری و نصب دوربین مدار بسته و دیگر تجهیزات نظارتی بر اساس آن نیاز ها اقدام کرد. در این مطلب می خواهیم توضیحاتی مختصر در خصوص قابلیت تشخیص عبور از خط در دوربین های مداربسته یا قابلیت (line crossing) این دوربین ها به شما ارائه دهیم.

 

 

قابلیت تشخیص عبور از خط (line crossing) یکی از امکانات نرم افزارهای تجزیه و تحلیل ویدئویی استفاده شده در سیستم های نظارتی است. تمام قابلیت های این نرم افزارها به عنوان یک ابزار پیشگیرانه می تواند مدیریت سیستم های امنیتی را تا حد قابل قبولی ارتقا دهد. قابلیت هایی مانند تشخیص چهره، شمارش افراد، تشخیص نفوذ به یک مکان و عبور از خط به شکل گسترده در تمام فضاهای عمومی و سازمان های دولتی و خصوصی در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. به طول کلی تمام این قابلیت ها را با عنوان ویژگی های تجزیه و تحلیل ویدئویی در سیستم های های پردازش تصویر (Video Content Analytics) می شناسیم که به طور اختصار به عنوان سیستم های VCA نیز معرفی می شوند.

 

 

قابلیت تشخیص عبور اشیا و اشخاص از خط که با عبارت line crossing شناخته می شود برای نظارت دقیق تر بر ورود و خروج افراد در مناطق کم ترافیک از جمله درب های ورودی ساختمان یا بخش های خاصی از ساختمان های اداری که با محدودیت عبور و مرور روبرو هستند، استفاده می شود. این نرم افزار هوشمند به وسیله دوربین های نظارتی مداربسته می تواند ورود انواع سوژه های متحرک انسانی و غیر انسانی را به یک محدوده از پیش تعیین شده تشخیص دهد. همچنین می توان جهت عبور را در این سیستم ها تعریف کرد و دقت سیستم را افزایش داد. برای استفاده از این قابلیت کافی است دوربین های دارای این تکنولوژی را به دستگاه ضبط NVR متصل کنید و تنظیمات پردازش را از طریق این دستگاه فعال کنید.

کاربرد Line Crossing دوربین مدار بسته

بگذارید موارد استفاده از قابلیت line crossing در دوربین های مداربسته را با یک مثال بیشتر توضیح دهیم. فرض کنید یک اتاق در یک ساختمان باید حفاظت شود و تنها افرادی خاص مجوز ورود به این اتاق را دارند. با استفاده از این قابلیت، یک خط فرضی در ابتدا ورودی این اتاق رسم می شود و محدوده ورود را این اتاق تعریف می کنیم.  در این شرایط با عبور اشخاص از این خط فرضی و وارد شدن آنها به اتاق آلارم ها و اخطارهای لازم به مدیریت سیستم نظارتی ارسال می شود.

دوربین های اسمارت دارای قابلیت line crossing در حال حاضر امکان پشتیبانی تا 4 خط فرضی را دارند و همچنین می توان میزان حساسیت این دوربین ها را به شکل دلخواه تنظیم کنید.

 

مقالات مرتبط برای مطالعه بیشتر:

سنسور PIR چیست؟

تست فلوک Fluke دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته در هتل

تکنولوژی های جدید در دوربین مداربسته

پهنای باند دوربین مداربسته

 
 
سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 763 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 14:29

 

 

در مکانیزم دوربین های مداربسته سنسورهایی قرار گرفته است که وظیفه تبدیل نور دریافتی از محیط به سیگنال الکتریکی را بر عهده دارند. ایتن سیگنال های الکتریکی در نهایت به صورت تصاویر ویدئویی در حافظه متصل به دوربین ها ضبط می شود. یکی از سنسورهای شناخته شده در دوربین های مدار بسته به چیپ تصویر DIS معروف است. این چیپ تصویر اولین بار توسط شرکت هایک ویژن در سال 2012 مورد استفاده قرار گرفت و این شرکت در سری دوربین های جدید آنالوگ خود در آن سال از این چیپ تصویر استفاده کرد.

 

از نظر عملکردی می توان چنین گفت که سنسور های DIS در حقیقت نسخه ارتقا یافته سنسور های قدیمی CMOS هستند که مشکلات این سنسور ها را برطرف کرده است. در سنسورهای CMOS مهمترین مشکل عدم امکان تصویر برداری با کیفیت در فضاهای کم نور بود که هایک ویژن سعی کرد این مشکل را توسط چیپ تصویر DIS برطرف کند.

چیپ تصویر DIS و نحوه عملکرد آن

چیپ تصویر DIS در دوربین مداربسته مخفف عبارت (Digital Image Stabilization) بوده و به معنی تثبیت کننده دیجیتالی تصویر است. یکی از مشکلات عمده نصب دوربین های مداربسته در فضاهای باز مانند کنار جاده ها و ایستگاه قطار و فرودگاه این است که تصاویر دوربین ها بر اثر تکان های بیرونی تار می شود. تکنولوژی بکار رفته در سنسورهای DIS به شکلی توسعه یافته است که میزان نویز ایجاد شده چنین لرزش هایی را کاهش می دهد و از این طریق تصاویر با کیفیت بهتری توسط دوربین ضبط می شود.

روش کار چیپ تصویر DIS بصورت پیکسلی و فریم به فریم است. این سنسورها تکان های محیطی وارد شده به بدنه دوربین مداربسته که بیشتر ناشی از وزش باد است را تشخیص می دهد. در مرحله بعد دوربین تصاویری پیکسلی از تصویر خارج از این فریم را ایجاد می کند و یک حائل پیکسلی برای آنالیز خود ایجاد می کند تا درنهایت یک تصویر بدون نویز ایجاد کند. هنگامی که دوربین دچار ارتعاش می شود این مکانیزم عمل می کند و دوربین فریم قابل مشاهده را با فریم های تار بدون کاربرد تعویض می کند.

بعد از ارائه سنسور DIS توسط شرکت هایک ویژن، کمپانی داهوا نیز ورژن دیگری از سنسور DIS را عرضه نمود که با نام HDIS خوانده می شود. لازم به ذکر است که این دو سنسور ساخت دو شرکت از لحاظ کیفیتی هیچگونه تفاوتی با یکدیگر ندارند.

 

مقالات مرتبط برای مطالعه بیشتر:

قابلیت تشخیص دستکاری (Tamper Detection) در دوربین مداربسته

سنسور PIR چیست؟

تست فلوک Fluke دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته در هتل

تکنولوژی های جدید در دوربین مداربسته

پهنای باند دوربین مداربسته

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 555 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 14:29

آیا تنها ریسپانسیو بودن در طراحی یک سایت کافی می باشد؟ سوالی که این روز ها بسیار زیاد شده و خیلی از افراد فکر می کنند اگر سایت خود را ریسپانسیو کنند کافی است ولی باید در کنار آن به نکات دیگری نیز توجه کنیم. در این مقاله توضیح می دهیم که چرا داشتن یک طراحی وب سایت واکنش گرا برای اولین گام عالی است اما ترکیب AMP با یک طراحی PWA بهتر است.

در طی سال های گذشته این اولین بار است که نیاز به بهینه سازی صفحات سایت برای موبایل انقدر ضروری می باشد.
حتی در تکرار فعلی، جستجوی تلفن همراه برای تبلیغ کنندگان و مشاغل بسیار مهم است. این آمار را در نظر بگیرید:

  • بیشتر جستجوهای Google در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی انجام می شود.
  • 50 درصد جستجوهای محلی برای اطلاعات تماس با مشاغل از طریق تلفن همراه انجام می شود.
  • طبق گفته BrightEdge، 69 درصد از جستجوكنندگان تلفن همراه اظهار داشتند كه بیشتر از یك برند با یك سایت همراه استفاده می كنند كه نگرانی های آن ها را برطرف كرده است.
  • در حال حاضر، با طراحی وب تلفن همراه، سرعت بیش از هر عامل رتبه بندی دیگر تقدم دارد. متأسفانه نیمی از وب سایت ها برای جستجوی موبایل به طور جدی بهینه نشده اند.
  • 70 درصد صفحات وب موبایل 7 ثانیه طول می کشد تا محتوای آن ها کاملا بارگیری شود.

ریسپانسیو بودن سایت

اهمیت ریسپانسیو بودن سایت چیست

خطاهای رایج در بهینه سازی سایت برای موبایل

خطاهای رایج سایت ها در بهینه سازی برای تلفن همراه شامل موارد زیر است:

  • پرونده های JavaScript و شیوه های آبشار (CSS) مسدود شده است.
  • تغییر مسیرها انجام نشد
  • رابط های گرافیکی ضعیف (به عنوان مثال، متن ریز یا عکس ها بی کیفیت می باشد)
  • توابع جستجوی Clunky
  • Obtrusive interstitials

رفع بسیاری از این موارد نیاز به سرمایه گذاری در یک سیستم مدیریت محتوای پاسخگو (CMS) و پیکربندی مناسب برای سایت تلفن همراه شما دارد. با این وجود بسیاری از سؤالات در مورد این که پیکربندی واقعاً برای وب سایت شما چه کار می کند، باقی مانده است. طراحی وب سایت واکنش گرا به عنوان پیکربندی ارجح بر صنعت حاکم شده است، اما با افزایش رقابت بیشتر وب سایت، آیا صنعت هم باید حرکت کند؟

طراحی سایت

آیا در طراحی وب سایت ریسپانسیو بودن کافی است؟

اکنون ایجاد یک وب سایت موبایل مستقل از دید کاربر نهایی خوب است، اما از دیدگاه بهینه سازی موتور جستجو (سئو) به میزان قابل توجهی حق وب سایت شما را کاهش می دهد. فراتر از این، دامنه های تلفن همراه می تواند یک سرمایه گذاری پرهزینه برای حفظ آن باشد.

شرکت های طراحی وب سایت ها در طراحی خود از ریسپانسیو (RWD) استفاده می کنند اما باید به خاطر داشته باشیم که طراحی سایت و بهینه سازی صفحات برای موبایل، سرعت را در نظر نمی گیرند و ریسپانسیو یک قابلیت طراحی برای طراحان می باشد و شما باید خود بارعایت نکات سرعت آن را هم بهینه کنید. احتمالاً CMS شما دارای افزونه طراحی ریسپانسیو است.

صفحات وب RWD از شبکه های سیال برای ارائه تصاویر و عناصر روی صفحه متناسب با دستگاه های کاربران استفاده می کند. تیم های فنی، مزایای خوبی را برای طراحی موبایل ارائه می دهد، از جمله:

  • ریسپانسیو بودن صفحات سایت برای دستگاه های مختلف
  • حفظ تمام مطالب در یک منبع یاب (URL) برخلاف دامنه
  • مقرون به صرفه تر از ایجاد یک سایت موبایل مستقل است
  • با استفاده از زبان نشانه گذاری هایپرتکست 5 (HTML5) به سایت ها می توان آفلاین دسترسی پیدا کرد.

در حالی که RWD مزایای زیادی دارد ولی بیشتر به عنوان روشی کم هزینه برای بهینه سازی وب سایت ها برای دستگاه های جستجوی تلفن همراه ایجاد شده است. همچنین راهی برای تکمیل این کار با کمی تلاش تا حد ممکن می باشد.

مشکلات وب سایت های RWD یا سایت های ریسپانسیو

مشکلات استفاده از ریسپانسیو در سایت هنوز مشاهده می شود:

  • سرعت بارگذاری کند، بالای 10 ثانیه بدون بهینه سازی مناسب در محل
  • بر خلاف رابط های پیمایش و کلیک، طراحان هنوز هم برای لمس بهینه هستند
  • تجسم داده ها برای صفحه های کوچک (به عنوان مثال، نمودارها و نمودارها) باید بهینه سازی شوند

پس چرا انجام این کار مهم است؟ در حالی که RWD یک راه حل مؤثر برای مشاغل کوچک و صرفه جویی در هزینه ها می باشد ولی بسیاری از مشاغل تأسیس شده در حال حاضر سوئیچ را به تنظیمات با سرعت بالاتر مانند صفحات موبایل شتاب و برنامه های کاربردی وب مترقی (PWA) ترچیح می دهند.

یعنی اگر سایت ریسپانسیو باشد ولی سرعت خوبی نداشته باشد، مورد پسند کاربر نمی باشد و کاربران ترجیح می دهند بتوانند در کوتاه ترین زمان به صفحات یک سایت دسترسی داشته باشند.

  ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی

AMP یا Accelerated Moblie Pages چیست؟

AMP نمایانگر فشار بزرگ گوگل برای سرعت بخشیدن به اینترنت است. AMP یکی از پروژه های مهم تحت نظر گوگل می باشد که هدف آن افزایش سرعت ارائه محتوا به کاربر با استفاده از کد های ساده می باشد. AMP با آنالیز کاربر یک راهی برای ایجاد صفحات وب برای محتوای استاتیک می باشد که بسته به رفتار کاربر تغییر نمی کند و همین باعث افزایش سرعت می شود.

به عنوان یک آغازگر سریع، AMP در واقع یک چارچوب HTML است که همانند یک شبکه تحویل محتوا کار می کند و نسخه های از صفحات وب را برای افزایش سرعت صفحه ارائه می دهد. AMP برای ناشرانی که مطالب خبری و پست های وبلاگ را ارائه می دهند، ایده آل است. بسیار شبیه به قالب مقالات فوری فیس بوک است.

AMP در حال حاضر توسط موتورهای جستجوگر متعدد و حتی تبلیغات AdWords به کار گرفته شده است. با استفاده از برچسب "" Fast Fetch ، AMP همچنان سریعتر و آسانتر اجرا می شود. طبق گفته های گوگل، بیش از 900،000 دامنه قبلاً AMP را پذیرفته اند و این تعداد همچنان در حال رشد است.
در حقیقت، ناشران متعددی پس از استفاده از AMP، موفقیت حیرت انگیزی را گزارش داده اند:

گوگل همچنین پنهان نکرده است که سایتی هایی که از AMP در طراحی صفحات خود استفاده می کنند را در اولیت قرار داده است.
سرعت وب موبایل بدیهی است که تأثیر زیادی در تجربه کاربر و نرخ تبدیل شما دارد.
با استفاده از حافظه پنهان Google، صفحات وب با AMP 2 برابر سریعتر می باشند نسبت به صفحات وب سایت های سنتی و تاخیر کمتری هم دارند. در حال حاضر گوگل سرعت بارگذاری سریع را به عنوان تجربه کاربر، نکته ای با ارزش در نظر می گیرید.

از آنجا که AMP با استفاده از حافظه نهان Google بارگیری شده است و به عنوان نسخه متفاوتی از سند اصلی ارائه می شود، کلیک ها دشوار است زیرا از نظر فنی در وب سایت ناشر کلیکی رخ نمی دهند. این تأثیر معنی داری در تعامل دارد. با ارائه یک نسخه از یک صفحه وب، AMP برای ارائه پست های آموزنده وبلاگ بسیار عالی است، اما کلیک اولیه و تعامل بیشتر با سایت، ارتباط وجود ندارد.

این بدان معنی است که ناشران و فروشگاه های تجارت الکترونیک باید از لحاظ تئوریک دو نسخه مختلف از پیشنهادات خود را ارائه دهند. AMP در اصل کپی آگهی نتیجه جستجو است.
به عنوان یک یادداشت جانبی، چیز دیگری که در پذیرش AMP تأثیر می گذارد، عدم توانایی گوگل در برقراری ارتباط با مشتریان است.

AMP چیست

آشنایی با AMP یا Accelerated Moblie Pages

برنامه های وب progressive چیست؟

ممکن است شما با PWA ها آشنا باشید گرچه سایت های بسیار کمی در واقع از این فناوری بهره می برند. PWA وب سایت هایی هستند که از هر طریق مانند یک برنامه عمل می کنند اما نیازی به بارگیری ندارند. PWA ها از طریق مرورگر وب قابل دسترسی هستند و از Javascript یا CSS به همراه HTML برای ایجاد سرعت بار تقریباً لحظه ای استفاده می کنند. با استفاده از شناسه های منابع جهانی (URI) ، PWA ها هنگام نشانه گذاری یا به اشتراک گذاری توسط یک کاربر وب، قابل اتصال هستند.

مزایای استفاده از PWA
 

مهم ترین مزایای آن عبارتند از:

  • امکان کار آفلاین
  • دسترسی جهانی به همه دستگاه ها و مرورگرهای وب
  • سرعت بار قابل مقایسه با AMP
  • انتقال سریعتر بین صفحات وب و ناوبری نسبت به دامنه های سنتی موبایل
  • رابط های بومی مانند برنامه ها
  • غیرقابل توصیف و پیوند
  • امکان ارسال اعلان ها از طریق notifications

در درجه اول PWA ها توسط فروشگاه های تجارت الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند تا زمان پرداخت سریعتر و تجربه کاربر نهایی را ایجاد کنند. PWA ها می توانند درگیر شدن کاربر را در سایت شما را افزایش داده و از طریق توانایی آن ها برای بهره گیری از منابع آفلاین و تبدیل اعلان ها به ارتباط مداوم با کاربران را افزایش دهند.
اما اشکالاتی در رابطه با PWA نیز وجود دارد. این یک سرمایه گذاری بسیار پر هزینه و اجرای آن بسیار دشوار است. به این معنی که برای انجام این کار احتمالاً باید یک طراح وب حرفه ای را استخدام کنید.
نگرانی بزرگتر این خواهد بود؛ چرا فقط در یک برنامه سرمایه گذاری نکنید؟ کاربران هفتگی از صدها وب سایت بازدید می کنند و برنامه های بی شماری را در تلفن خود ذخیره می کنند. مهم ترین و تقاضای اصلی آن ها سرعت بارگذاری است که AMP آن را می تواند فراهم می کند.

شرکت طراحی سایت     

کدام پیکربندی سایت برای بهینه سازی صفحات موبایل بهترین است؟

با توجه به این نکته به نظرتان کدام پیکربندی موبایل برای وب سایت شما بهترین گزینه است؟

AMP برای ناشرانی که فقط به دنبال هدایت ترافیک بیشتر به وبلاگ یا انتشار مطالب خود هستند، ایده آل می باشد. بسیاری از دارندگان وب سایت برای پیاده سازی AMP تلاش کرده اند زیرا بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا هنوز افزونه در دسترس ندارند. از طرف دیگر PWA در تمام مرورگرها کار می کند و پیشرفت های مترقی باعث شده تا از ویروس ها و محتوای ناخواسته ایمن شوند. از نظر سرعت، PWA و AMP هر دو تقریباً بار آنی دارند. بزرگترین تفاوت در اینجا سرعت ناوبری است که از PWA حاصل می شود، زیرا بر خلاف AMP، تمام صفحات وب در این قالب میزبانی می شوند.

از دیدگاه رتبه بندی، AMP ممکن است یک سیگنال رتبه بندی باشد (هنوز کسی نمی داند)، اما اگر PWA میزبان سرعت بارگذاری تقریباً یکسان باشد، AMP مزیت قابل توجه ای نسبت به PWA ندارد.

از دیدگاه طراحی وب، AMP کابوس است، زیرا بسیاری از عناصر گرافیکی و رابط کاربری طراحی بومی را از بین می برد. از طرف دیگر، PWA ها قادرند در یک صفحه نمایش مانند اپلیکیشن، تمام عناصر طراحی شما را ارائه دهند و این باعث می شود آن ها کاربرپسند تر باشند.

پس از جابجایی پروتکل انتقال hypertext (HTTPS) PWA ، AliExpress نرخ تبدیل خود را 104 درصد در کلیه مرورگرها بهبود بخشید.
سرانجام، PWA ها به مرورگرهای مختلفی پاسخگو هستند و می توانند به مجوزهای کاربر واکنش نشان دهند تا یک تجربه پرداخت ساده ایجاد کنند.

در پایان، بهترین راه حل ترکیب هر دو برای یک تجربه واقعاً سریع و همگن است. برند های معروف مانند واشنگتن پست قبلاً این کار را انجام داده اند. با دید بیشتر و سرعت جستجو در مقالات AMP و رابط کاربری مشابه PWA ها، ترکیب هر دو می تواند سیگنال های کاربر شما را به میزان قابل توجهی افزایش داده و تجربه بهتری را برای کاربران ارائه دهد.

پیکربندی مناسب سایت برای بهینه سازی صفحات موبایل

مناسب ترین پیکربندی سایت برای بهینه سازی صفحات موبایل

نتیجه گیری

طراحی سایت ریسپانسیو اولین قدم برای موفقیت می باشد. برای سیستم عامل های تجارت الکترونیکی، ترکیب AMP با طراحی PWA بهترین پیکربندی موبایل موجود امروز را ارائه می دهد. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که قبل از اینکه خیلی دیر شود، وب سایت خود را برای تلفن های همراه بهینه کنید.

  طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 287 تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1400 ساعت: 14:25

فن آوري Turbo HD يا HDTVI كه مخفف كلمات High Definition Transport Video Interface مي باشد، يك استاندارد تعريف شده براي برداشت، انتقال و ضبط تصاوير HD بر بستر آنالوگ است كه توسط شركت هايك ويژن و چند شركت محدود ديگر ارائه مي شود. همانطور كه مستحضريد، بستر آنالوگ به مجموعه كابل كواكسيال، كانكتور BNC و سيستم ذخيره سازي آن به نام دي وي آر DVR گفته مي شود. اين فناوري در ابتدا توسط شركت Tech Point امريكا عرضه شد، اما Open Source بودن آن باعث مي شود كه دوربين مداربسته هايك ويژن داراي ساختار نسبتا متفاوتي نسبت به ديگر انواع اين دوربين مداربسته باشد.

خصوصيات دوربين مداربسته هايك ويژن HDTVI

از ويژگي هاي اصلي به كار رفته در تكنولوژي ساخت دوربين مداربسته توربو اچ دي هايك ويژن مي توان به امكان دسترسي به رزولوشن 1 تا 5 مگاپيكسل اشاره داشت. همچنين مي توان سيستم آنالوگ را بدون نياز به تغيير در بستر آن، به HDTVI تغيير داد. با استفاده از اين فناوري، مي توان بدون تاخير، تصاوير را دريافت كرد. به علاوه امكان انتقال تصاوير از طريق كابل RG59 تا 500 متر بهينه شده است. نصب، راه اندازي و عيب يابي اين سيستم نيز به سادگي صورت مي گيرد. دوربين مدار بسته HDTVI هايك ويژن علاوه بر برقراري حفاظت و نظارت دقيق بر محيط، كيفيت بسيار بالايي را نيز به كاربران خود هديه مي كند.

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن   نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

 

دوربين مداربسته توربو اچ دي هايك ويژن

 

تفاوت دوربين مداربسته Turbo HD هايك ويژن با ديگر دوربين ها

تفاوت اصلي سيستم Turbo HD با سيستم TVL در اين است كه اطلاعات ضبط شده در اين فرمت كاري، در يك چيپ ديجيتالي ذخيره مي گردند. پس از كدگذاري اطلاعات، اين ديتا براي انتقال آماده مي شوند. اطلاعات HDTVI از طريق كابل كواكسيال يا كابل دو زوج، به دي وي آر مي رسند. نكته قابل توجه اينكه كيفيت تصوير دوربين مداربسته آنالوگ، بر حسب تي وي لاين سنجيده مي شد. در كنار اين موضوع انتقال تصاوير با استاندارد PAL/NTSC انجام مي گرفت كه در نتيجه، كيفيت تصوير محدودي ارائه مي كرد. به همين خاطر دوربين هاي مداربسته Turbo HD براي رفع نقايص اين دوربين ها طراحي شدند. گفتني است به دليل انتقال اين تصاوير با همين روش، نمي توان از دستگاه ضبط تصاويري به جز DVR هاي مخصوص اين سيستم استفاده كرد. در ابتدا انتقال تصاوير Turbo HD تنها تا 300 متر ممكن بود، در حالي كه در هنگام استفاده از دوربين مداربسته AHD و دوربين مداربسته HDCVI داهوا مي توان كابل كشي بيشتري انجام داد. اما دوربين مداربسته Turbo HD Hikvision با بهينه شدن تا 500 متر گامي موثر در ارتقا سيستم اچ دي تي وي آي برداشت.
از آنجا كه قيمت دوربين مداربسته Turbo HD هايك ويژن داراي طيف مناسبي مي باشد، مي توان بهترين گزينه را با جستجو در ميان اين محصولات برگزيد. همچنين مي توانيد با بررسي شرايط خريد دوربين مداربسته HDTVI هايك ويژن در فروشگاه اينترنتي دوربين مداربسته اطلاعات كاملي از اين دوربين ها به دست آوريد.

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته   تجهیزات دوربین مداربسته       هایک ویژن

تاريخچه شركت هایک ويژن

شركت هايک ويژن Hikvision كه از برترين توليد كنندگان در صنعت تجهيزات نظارتي است، در سال 2001 در چين تاسيس شد و توانست نام خود را به عنوان يكي از برترين برند هاي اين حوزه در جهان، معرفي نمايد. اين شركت در سال 2016 به عنوان اولين برند برتر دنيا در زمينه تجهيزات حفاظتي معرفي شد. هايك ويژن داراي خط توليد كاملي از انواع محصولات مانند انواع دوربين هاي آنالوگ، دوربين هاي تحت شبكه، دستگاه هاي ضبط تصاوير و البته دوربين مداربسته HDTVI مي باشد و دوربين مداربسته ip هايك ويژن هم يكي از بهترين ها در حوزه خود به شمار مي رود. با همكاري با بيش از 3500 نيروي فعال كه 1000 نفر از آن ها فعال در بخش تحقيق و توسعه اين شركت مشغول به كار هستند، Hikvision موفق به طراحي و ساخت محصولاتي با دقت و خلاقيت بالا شده است و با گسترش تجارت خود از چين به ديگر نقاط دنيا، امروزه محصولات خود را به بيش از 100 كشور از جمله امريكا، هلند، ايتاليا، روسيه، هنگ كنگ، امارات و… صادر مي گردد. اين شركت با در اختيار داشتن 10.9% سهم از بازار، بزرگترين توليد كننده در دنيا لقب دارد.

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 297 تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1400 ساعت: 14:25

بسیاری از مشاغلی که با آن ها روبرو شده ام با یک مشکل درخشان مشترک درگیر هستند. آن مشکل داشتن یک صفحه بسیار ضعیف و غیرقابل اطمینان "درباره ما"، می باشد. این کار به نظر من منطقی نخواهد بود، زیرا صفحه About یکی از مهمترین دارایی های یک برند است و برخلاف ایجاد لینک و بازاریابی رسانه های اجتماعی، نیازی به تلاش و سرمایه گذاری مداوم ندارد. صفحه درباره ما اغلب بخشی از یک سفر خرید است. این می تواند افراد را به سمت سایت شما سوق دهد و به متقاعد کردن آن ها برای برخورد با شما کمک کند. در این مواقع نامشخص، می توانید از آن استفاده کنید تا اعتماد به نفس و تجارت خود را ارتقا دهید. این صفحه یک بار ایجاد می شود ولی همان یک بار می تواند یک گام بزرگ برای پیشرفت در آینده باشد.

نحوه داشتن بهترین صفحه درباره ما

نحوه داشتن بهترین صفحه درباره ما

چرا صفحه " درباره ما " شما اینقدر مهم است؟

این صفحه، اغلب یک صفحه ورودی است. چه صاحب مشاغل و چه وبلاگ نویسی باشید، صفحه درباره شما تمایل دارد به سؤالات جستجوی محور از نام تجاری (مواردی که حاوی نام شما یا نام تجاری شما هستند) رتبه فوق العاده خوبی دهد. این بدان معنی است که مشتریان شما اغلب از طریق صفحه درباره ما شما وارد سایت شما می شوند. آیا این امر باعث می شود تا بتوانید آن ها را ترغیب كنید تا سایت شما را مرور كنند (یا درگیر شوند)؟

فراموش نکنید افرادی که نام تجاری شما را در جعبه جستجو تایپ می کنند شما را از قبل می شناسند یا در مورد محصولات شما شنیده اند. عدم پاسخگویی به نیازهای آن ها، یک فرصت از دست رفته است. ولی برای افراد جدید که وارد سایت شما می شوند این صفحه مهم می باشد و شما باید خود را به بهترین شکل به آن ها معرفی کنید. شما چند بار قبل از خرید هر چیزی، صفحه About Business را بررسی کرده اید؟ من همیشه این کار را می کنم به خصوص اگر این یک برند جدید باشد که قبلاً درباره ی آن چیزی نشنیده باشم.

یا شاید حتی در مورد خرید هم نباشد. هر وقت کسی با یک نقل قول یا درخواست مصاحبه به من نزدیک شود، من همیشه صفحه درباره آن ها را بررسی می کنم. من از برخورد با وبلاگ نویسان که خود را جدی نمی گیرند، امتناع می ورزم. به همین ترتیب، من اغلب هنگام جستجو برای یافتن یک مخاطب مطبوعاتی، برای یافتن ابزاری در مقاله خود، به صفحه درباره ما نگاه می کنم.

این یک دارایی مهم بهینه سازی موجودیت است؛ ما دقیقا نمی دانیم که گوگل چگونه تصمیم می گیرد که سایتی بتواند یک برند باشد، اما ما تئوری های خوبی آموزش داده ایم تا بتوانیم به گوگل در تصمیم گیری کمک کنیم. صفحه درباره ی ما یک دارایی بهینه سازی موجودیت عالی است.
اول، آنچه ما می دانیم: یک صفحه درباره در دستورالعمل های رتبه بندی انسانی گوگل به عنوان یکی از راه های تعیین "تخصص، اقتدار و اعتماد به نفس" یا E-A-T هر صفحه ذکر شده است.

رجیسترهای انسانی تأثیر مستقیمی بر نتایج جستجو ندارند، اما ارزیابی آن ها برای آموزش الگوریتم Google برای رتبه بندی بهتر صفحات استفاده می شود. بنابراین اگر صفحه About در دستورالعمل های خود قرار دارد، احتمالاً از آن به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می کنند. دوم، گوگل از اطلاعاتی استفاده می کند که شما می خواهید در صفحه درباره ی ما خود قرار دهید تا تجارت شما را در پایگاه دانش خود قرار دهد، بنابراین مهم است که تا آنجا که می توانید جزئیات را درج کنید.
با توجه به همه ی این نکات چگونه باید یک صفحه درباره About عالی جمع کنیم؟

1. قوی شروع کنید

این مرحله برای این صفحه خاص منحصر به فرد نیست، اما اهمیت آن را کم نمی کند.
با صفحه About خود به عنوان کارت ویزیت رفتار کنید: مردم باید به محض دیدن آن مایل به یادگیری بیشتر باشند. صفحه شما باید چشم نواز و به یاد ماندنی باشد و بدون نیاز به پیمایش به پایین، در نگاه اول توجه را جلب کند.

گفتن داستان نام تجاری شما یک روش عالی برای به یاد ماندنی تر و قابل اعتماد تر کردن صفحه درباره شما است. شروع صفحه شما با یک فیلم سریع و جلب توجه احتمالاً بهترین ایده است زیرا ویدئو ثابت کرده است که بازدید کنندگان را ترغیب می کند تا کمی طولانی تر در یک صفحه بمانند. می توانید با استفاده از ویرایشگرهای ویدیویی مبتنی بر وب، یک فیلم کوتاه و حرفه ای را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.

طراحی سایت فروشگاهی       شرکت طراحی وب سایت      طراحی وب سایت شرکتی

2. برند خود را به اشخاص دیگر پیوند دهید

بازاریابان و وبلاگ نویسان با وجود این همه مطالب ناشی از گوگل در مورد عدم پیروی از لینک های خارجی یا حتی پیوند دادن به طور کلی، تمایل دارند یک چیز مهم را فراموش کنند: یک لینک تنها راه برای خزیدن وب است. پیوند دادن به سایر «نهادها» (به عنوان مثال برند ها، سازمان ها، مکان ها و غیره) بسیار مهم است: به گوگل کمک می کند تا جای شما را در پایگاه دانش خود بشناسد.
برای مثال شما می توانید به صفحات زیر ایجاد لینک و بک لینک نمایید: 
⦁ جوایز حرفه ای شرکت شما
⦁ موارد کلیدی درباره ی شما
⦁ همایش هایی که شما در آن ها حضور داشتید
⦁ در  وبلاگ های شخصی، احساس راحتی کنید که به تحصیلات خود، شرکت های گذشته ای که برای آن ها کار کرده اید و موارد دیگر مراجعه کنید

3. CTA خود را بگنجانید

بیشتر صفحه هایی که من تاکنون با آن ها روبرو شده ام با یک مسئله مشترک: معلوم نیست کاربران پس از فرود در آنجا قرار است چه کاری انجام دهند. با توجه به نقش صفحه در سفر خرید (ممکن است مشتریان از طریق آن وارد سایت شما شوند یا از آن به عنوان یک نقطه لمسی تحقیق نهایی استفاده کنند)، کمک به آن ها برای پیشبرد کانال تبدیل شما بسیار مهم است. بسته به ماهیت تجارت خود، یک CTA را در این زمینه قرار دهید:
⦁ درخواست نسخه ی نمایشی شخصی را انجام دهید
⦁ تماس با شما
⦁ کاتالوگ خود را بررسی کنید
⦁ برای دریافت بروشور یا خبرنامه خود، ایمیل آن ها را دریافت کنید

اهمیت داشتن صفحه درباره ما در وب سایت

هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

 

نکات و روش های مفید دیگر برای داشتن یک صفحه درباه ی ما

جدا از CTA های شما، روش های مفیدی برای آسانتر کردن صفحه درباره شما وجود دارد. این موارد عبارتند از:

Breadcrumb

هر کاری را انجام دهید، از صفحه About خود به عنوان یک صفحه فرود تجاری استفاده کنید، نه فقط یک منبع برای اطلاعات در مورد شغل خود. آن را به یک قیف تبدیل، تبدیل کنید و این شامل نظارت بر آن قیف است.

در وردپرس، می توانید هر پیوند یا دکمه را در صفحه درباره خود به عنوان رویدادی برای پیگیری با استفاده از افزونه Finteza تنظیم کنید. به این ترتیب، شما می توانید بگویید که کدام یک از این CTA ها مشتری بیشتری را وارد می کند و چه کسانی در حال تبدیل هستند. Finteza به شما امکان می دهد حواس خود را به قیف تبدیل خود بکشید و عملکرد آن را بر اساس منبع ترافیک، موقعیت مکانی کاربر و موارد دیگر آنالیز کنید.

شما کاملاً می توانید از Google Analytics برای تجزیه و تحلیل قیف تبدیل و سفرهای کاربر استفاده کنید، هنگامی که در صفحه About خود فرود آمد، اما به برخی تنظیمات نیاز دارد. برای کمک در مورد ویژگی های Google Analytics Attribution و Google Analytics Dimensions سفارشی بخوانید - هر دو منبع برای کشف بینش های بیشتر با Google Analytics، فراتر از آنچه معمولاً نظارت می کنید، مفید هستند.

Takeaways

ایجاد و بهینه سازی صفحه درباره شما یک ابتکار عمل نسبتاً کم است، به خصوص اگر آن را با سایر کارهای بازاریابی مقایسه کنید. با این وجود می تواند چندین تغییر مثبت ایجاد کند، مانند اعتماد بیشتر به برند شما و نرخ تبدیل بهتر.

شما باید با این صفحه به عنوان کارت ویزیت رفتار کنید: باید در یک لحظه احساس بسیار خوبی ایجاد کند. چیز جلب توجه و جذاب را در قسمت فوقانی - مثلاً یک معرفی سریع ویدیویی، یک برچسب یا یک عکس قرار دهید. استفاده از پیوندها، تجزیه و تحلیل معنایی و نشانه گذاری های ساختاری را در نظر بگیرید تا گوگل به شما کمک کند برند شما را با سایر موارد مرتبط کند و آن را در پایگاه دانش خود قرار دهد.

CTA ها را اضافه کنید تا بازدیدکنندگان صفحه شما را به دنبال قیف تبدیل شما سوق دهند. صفحه درباه ی ما اغلب یک مورد کم اهمیت و در عین حال بخش مهمی از سفرهای خرید مشتریان به حساب می آید، بنابراین مطمئن شوید که چگونه می خواهید آن ها را انجام دهید.

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 291 تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1400 ساعت: 14:25

سوالاتي زيادي درباره خريد هارد دستگاه دي وي آر و يا NVR مطرح مي شود كه چه مقدار فضا براي چند روز مورد نياز است. ابتدا در مورد هارد بايد بدانيد كه اين قطعه سخت افزاري هماني است كه سالها در كامپيوتر هاي شخصي استفاده مي شد و بنا بر ميزان ظرفيتش، قيمت متغيري خواهد داشت.

اما اين نكته را بايد دانست دي وي آر يا NVRهاي جديد به واسطه ميزان ذخيره سازي و حجم بالاي اطلاعاتي كه در هارد دوربين مدار بسته وارد مي نمايند به نوع جديدي از هارد كه مخصوص همين سيستمها ساخته شده اند نيازمنداند. در صورتي كه از هارد هاي معمولي استفاده شود، نبايد انظار كاركرد طولاني مدت و بي نقص از آنها داشت.

از چه نوع هاردي استفاده كنيم؟

برخي از كمپاني هاي بزرگ سازنده ديسك سخت يا هارد، مدلي خاص براي سيستم هاي نظارت تصويري به بازار عرضه كرده اند. تفاوت اين نوع هاردها، كاركرد 24ساعته بدون وقفه و در دراز مدت است كه هاردهاي معمولي اين قابليت جان سختي را ندارند. دو نوع هارد معرف را كه مي توان نام برد. يكي از كمپاني وستزن ديجيتال است كه در ايران به نام هارد بنفش ناميده مي شود و ديگري از شركت سيگيت است كه سرويلينس نام دارد. اين هارد ها در ظرفيتهاي 1ترابايت به بالا در بازار موجود ميباشند.

چه نكاتي را بايد قبل از خريد هارد بدانيم؟

اينكه من مي خواهم N روز دخيره داشته باشم، مثل اين است كه من مي خواه از تهران تا كيش بروم و چه زماني در راه ام. خب متغيرهايي وجود دارد مثل وسيله سفر(هواپيما،قطار يا ماشين) و اينكه جايي توقف مي شود يا نه و حتي اينكه در صورت استفاده از ماشين نوع ماشين نيز مهم است. ما در ادامه الويت هاي ذخيره سازي را تك تك بازگو مي كنيم.

كيفيت تصوير برداري هر دوربين مداربسته

در محاسبه ذخيره سازي دوربين مدار بسه روي هارد اينها مهم است كه اول كيفيت دوربين ها چه ميزان است و قرار است در دستگاه ضبط كننده با چه كيفيتي ذخيره گردد.

تكنولوژي ذخيره سازي روي هارد

دوم تكنولوژي ضبط بر روي دي وي آر يا NVR چيست؟ اين مورد بسيار مهم است چرا كه هر چقدر از تكنولوژي جديد تر استفاده شود ميزان ذخيره سازي به شدت افزايش ميابد. شايد H.264 ، H265 يا H.265+ را شنيده باشيد. اما شايد باورتان نشود با تغيير يك تكنولوژي مي توانيد چقدر به ميزان ذخيره سازي در هارد براي دوربين مدار بسته كمك كنيد. در بسياري از مواقع خريد يك دي وي آر با تكنولوژي بالاتر، كم هزينه تر از خريد يك دي وي آر معمولي و يك هازد با ظرفيت بالا مي باشد.

اين مورد نيز بسيار مهم است. در بسياري از اماكن كه به دوربين مدار بسته تجهيز شده است در اكثر زمانها مثل شبها يا روزهاي تعطيل هيچ رفت و آمدي انجام نمي پذيرد و در صورتي كه دوربين مدار بسته در ضبط دائم تنظيم شده باشد ،ميزان قابل توجه اي از فضاي هارد به ذخيره هيچ چيز صرف شده است. پيس مي توان با فعال كردن حالت تسخيص حركت يا موشن دتكشن، اين ميزان ظرفيت را بازگرداند.

 

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن   نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

 

ذخيره فيلم در صورت استفاده از تشخيص حركت در دوربين مدار بستهذخيره فيلم در صورت استفاده از تشخيص حركت در دوربين مدار بسته

تعداد فريم هاي ذخيره سازي

هر ثانيه از فيلم شامل تعدادي عكس يا فريم مي شود. حداكثر اين تعداد فريم 30 عدد مي باشد كه به نظر ما بجز در اماكن بسيار حساس، اصلا اين ميزان فريم براي دوربين مدار بسته به كار نمي آيد. پيشنهاد ما عددي بين 10 تا 15 فريم در ثانيه است تا ميزان ذخيره سازي فيلم در هارد را بيش از دو برابر افزايش دهد.

حداكثر زماني كه ضبط تصوير نياز است

در آخر پس از در نظر گرفتن موارد بالا بايد بدانيم كه حداكثر زماني كه پس از روشن كردن دي وي آر يا NVR براي ذخيره سازي دوربين مدار بسته روي هارد نياز است چقدر است، تا بتوان در نهايت ميزان هارد مورد نظر را محاسبه نمود.

محاسبه آنلاين فضاي مورد نياز براي ذخيره سازي دوربين مداربسته روي هارد

اگر خيلي زمان نداريد روي لينك محاسبه گر آنلاين فضاي مورد نياز جهت دوربين مداربسته كليك كنيد و مطابق راهنماي زير قسمتها را كامل كنيد تا مقدار فضايي كه مورد نياز است، محاسبه شود.

 

 
  • تعداد دوربين را مشخص كنيد: در اين قسمت مي بايست تعداد دوربين مدار بسته استفاده شده را وارد كنيد
  • تعداد روزها را وارد كنيد: در اين قسمت مشخص كنيد چند روز بايد ضبط تصوير انجام پذيرد.
  • تعداد فريم ها را وارد كنيد: بيشترين تعداد30 فريم در ثانيه است اما متوسط 15 فريم مي تواند مقدار مناسبي باشد.
  • كيفيت ضبط را مشخص كنيد: مي توانيد كيفيت ضبط را مشخص كنيد. 720 يك مگا پيكسل، 1080 دو مگا پيكسل و…
  • تكنولوژي ذخيره سازي: h.264 تكنولوژي مرسوم براي دي وي آر هاي معمولي و H265 براي دي وي آر هاي جديد تر
  • ميزان كاركرد دوربين در زمان روشن بودن تشخيص حركت: هر چقدر حركت كمتري در محيط انجام شود، جاي كمتري اشغال مي كند.

برنامه اندرويدي محاسبه گر فضاي مورد نياز دوربين مداربسته

برنامه هاي موبايل زيادي براي محاسبه مقدار ظرفيت هارد در دوربين مدار بسته ساخته شده است. اما اگر از ما بخواهيد كه برنامه اي را معرفي كنيم، مي توانيم برنامه CCTV Calculator and Tools را پيشنهاد مي كنيم.

اين برنامه بجز محاسبه ظرفيت هارد، محاسبه پهنا باند، محايبگر لنزو زاويه ديد و تعداد زيادي ابزار مفيد وجود دارد كه بسيار كاربردي است.

 

 

 

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته   تجهیزات دوربین مداربسته       هایک ویژن

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 297 تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1400 ساعت: 14:24

سوالات زیادی در خصوص جاوا اسکریپت و پیوند ها پرسیده و خیلی از این سوالات در کنفرانس های تخصصی و انجمن ها پاسخ داده می شود. کارشناسان شما در شرکت رایان مهم ترین سوالاتی که مطرح شده را با هم بررسی کرده و به آن ها پاسخ می دهیم.
باتوجه به سوالاتی که توسط مردم پرسیده شده است، تصمیم گرفتیم آن سؤالات و جواب های خود را به همراه سایر سؤالات متداول در مورد موضوع پیوندها و JavaScript منتشر کنیم.

 

سوالات متداول در خصوص JavaScript

 شرکت طراحی سایت       ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی

سوالات متداول در خصوص JavaScript

 

چه نوع پیوندهایی را می توان Googlebot کشف کرد؟

Googlebot HTML یک صفحه را تجزیه می کند، به دنبال پیوندهایی برای یافتن URL های صفحات مرتبط برای خزیدن است. برای کشف این صفحات، باید پیوندهای خود را به لینک های واقعی HTML تبدیل کنید.

چه نوع URL هایی برای Googlebot مناسب نیست؟

Googlebot URL ها را از ویژگی href پیوندهای شما استخراج می کند و سپس آن ها را برای خزیدن ضبط می کند. این بدان معنی است که URL باید قابل حل باشد یا به سادگی قرار گیرد: URL هنگام قرار دادن در نوار آدرس یک مرورگر باید کار کند.

آیا استفاده از JavaScript برای ایجاد و inject links اشکال ندارد؟

تا زمانی که این پیوندها مطابق دستورالعمل های مدیر وب ما و موارد فوق، معیارها را رعایت کنند، بله.
هنگامی که Googlebot صفحه ای را ارائه می دهد، JavaScript را اجرا می کند و سپس پیوندهای تولید شده از JavaScript را نیز کشف می کند. شایان ذکر است که کشف پیوند می تواند دو بار اتفاق بیفتد: قبل و بعد از اجرای JavaScript ، بنابراین داشتن پیوندهای شما در پاسخ اولیه سرور به Googlebot اجازه می دهد تا لینک های شما را کمی سریعتر کشف کند. طراحی سایت

آیا Googlebot URL های شکسته را درک می کند؟

URL های شکسته، همچنین به عنوان "URL های هش" شناخته می شوند، از نظر فنی خوب هستند، اما ممکن است به روشی که شما با Googlebot انتظار دارید کارایی نداشته باشند. گاهی اوقات توسعه دهندگان تصمیم می گیرند از قطعات با جاوا اسکریپت JavaScript استفاده کنند تا محتوای مختلف از آنچه در صفحه است را بدون قطعه بارگذاری کنند. این چیزی نیست که قطعات برای Googlebot ساخته شده اند و کار نمی کنند.

  طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

آیا Googlebot هنوز از برنامه AJAX crawling استفاده می کند؟

طرح خزیدن AJAX مدت ها است که کاهش یافته است. برای صفحات خود به آن اعتماد نکنید. توصیه این امر استفاده از API History و انتقال برنامه های وب خود به URL هایی است که برای بارگذاری مطالب مختلف به قطعات متکی نیستند.

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 286 تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1400 ساعت: 14:24

 

دوربين مدار بسته HDCVI داهوا (High Definition Composite Video Interface) تكنولوژي جديدي از دوربين مدار بسته است كه تنها توسط شركت داهوا توليد مي گردد و اين نوع ساخت دوربين به نام داهوا جا افتاده است، به طوري كه امروزه از لحاظ نوع انتقال تصوير، دوربين مداربسته را به چند دسته كلي تقسيم مي كنند:

  • دوربين مدار بسته آنالوگ
  • دوربين مدار بسته AHD
  • دوربين مدار بسته تحت شبكه
  • دوربين مدار بسته HDCVI

كيفيت دوربين داهوا بر حسب مگاپيكسل بوده و كابل كشي آن بر بستر كواكسيال انجام مي پذيرد. در اين دوربين مدار بسته داهوا براي ضبط تصاوير از دستگاه HCVR استفاده مي گردد. كابل كشي اين نوع از دوربين نيز تا 550 متر بهينه شده است. دوربين مدار بسته HDCVI اطلاعات صوتي و تصويري هر دو را بر روي يك رشته كابل مشترك كواكسيال منتقل مي كند. به دليل استفاده از فركانس پايين در دوربين داهوا و عدم فشرده سازي تصوير، ميزان عدم وضوح، نويز و پرش تصوير، بسيار پايين مي باشد. توليد انحصاري دوربين مدار بسته داهوا به خاطر رفع نقايص دوربين هاي HD بوده است؛ در واقع اين سيستم بدون نياز به كابل كشي مجدد، سيستم دوربين مداربسته آنالوگ را بر روي سيستم HD منتقل مي كند. دوربين داهوا در سال 2014 به عنوان يكي از فيناليست هاي جايزه بزرگ GTI آلمان كه هر سال به با بالاترين فناوري اعطا مي شود، برگزيده شد. سيستم دوربين مداربسته HDCVI رقيب مستقيم دوربين مداربسته AHD و HDTVI توربو اچ دي هايك ويژن مي باشد.

دوربين مدار بسته داهوا

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن   نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

 

دوربين مداربسته داهوا به دليل استفاده از تكنولوژي اختصاصي HDCVI قابل مقايسه با هيچ برندي نيست و از اين لحاظ دست كمپاني داهوا براي قيمت گذاري محصولاتش باز است. با اين حال قيمت دوربين داهوا در مقايسه با دوربين هاي AHD از كمپاني هاي معتبر، مناسب است و رنج قيمت بالايي ندارد و همچنان فاصله زيادي با دوربين هاي مداربسته تحت شبكه دارد.

دوربين مداربسته با تكنولوژي HDCVI داهوا در تقابل نزديكي با تكنولوژي AHD و HD-TVI قرار مي گيرد كه آن دو سورس باز هستند و شركت هاي مختلفي از آن تكنولوژي ها استفاده مي كنند. شايد اين موضوع كه داهوا HDCVI را در انحصار خود قرار داده و بجز معدودي از شركت ها، مابقي از اين تكنولوژي بي بهره هستند يك نقطه ضعفبه نظر برسد. اما از جمله نقاط قوت اين موضوع اين است كه مصرف كننده تكنولوژي HDCVI هيچگاه محصول بي كيفيتي به دستش نخواهد رسيد؛ چرا كه همواره محصولات از حداقل استانداردهاي لازم برخودار هستند و هيچ گاه كيفيت را به بهاي قيمت پايين تر فدا نمي كنند. اتفاقي كه در تكنولوژي هاي ديگر شاهد آن هستيم كه برخي شركت ها از سنسورهاي ضعيف و لنزهاي بي كيفيت براي دستيابي به قيمت پايينتر استفاده مي كنند.

شركت داهوا يكي از برترين برند ها در زمينه سيستم هاي نظارت ويدئويي در دنيا و از پيشروان صنعت طراحي و ساخت دوربين هاي مدار بسته است. بر اساس گزارش IMS در سال 2015 شركت داهوا داراي ششمين رتبه در رده بندي سهم از بازار بوده است. بيش از 3000 نفر از افراد حرفه اي در بخش R&D اين شركت فعاليت مي كنند. شركت داهوا داراي تكنولوژي بالايي مي باشد و اين تكنولوژي را در محصولات خود به كار مي گيرد. محصولات شركت داهوا شامل نرم افزار و ابزار هاي حرفه اي سيستم هاي نظارت ويدئويي، نرم افزار و سخت افزار هاي كنترل دسترسي و سيستم هاي مديريت هوشمند ساختمان ها مي باشد. محصولات به روز شركت داهوا قابل استفاده در بانك ها، سيستم هاي امنيت عمومي، سيستم هاي كنترل از راه دور، ساختمان هاي هوشمند و حمل و نقل هوشمند و… نيز هست. اين شركت شبكه خدمت رساني محلي و جهاني خود را گسترش داده و داراي شعبه هايي در آسيا، اروپا، امريكا، اقيانوسيه و افريقا است.

تفاوت دوربين داهوا با سيستم تحت شبكه

همانطور كه مي دانيد دوربين هاي آي پي كيفيت تصوير بسيار بالايي ارائه مي دهند و همين موضوع، اصلي ترين تفاوت آن با دوربين هاي نسل قبل تر يعني دوربين هاي آنالوگ و اي اچ دي مي باشد. جهش بزرگ اين سيستم از سنجش كيفيت تي وي لاين به پيكسل، گام بزرگي در جهت نمايش تصاوير با حداكثر جزييات بود، به طوري كه امكان در اختيار داشتن تصاوير حتي تا 20 مگاپيكسل را هم براي كاربر فراهم آورده است. بنابراين اگر دوربين را براي استفاده در يك موضوع امنيتي در نظر داريد، مي توانيد چهره افراد و حتي متن هاي اسناد و مدارك را هم به طور دقيق مشاهده كنيد. دوربين هاي HDCVI داهوا هم از همين سيستم براي نمايش تصوير استفاده مي كنند، به طوري كه مي توانيد از ميان دوربين هايي با كيفيت 2 تا 12 مگاپيكسل 4K مناسب ترين دوربين براي ساختمان خود را انتخاب كنيد.

نكته ديگر اينكه دوربين هاي آي پي تصاوير را بر بستر شبكه با استفاده از فيبر نوري و يا به صورت وايرلس انتقال مي دهند. از اصلي ترين دلايل بالا بودن قيمت دوربين هاي آي پي به شمار مي رود. اما تفاوت قابل توجهي كه داهوا با اين مجموعه ايجاد كرده در نوع انتقال تصوير آن است كه همان كيفيت را بر بستر آنالوگ و با استفاده از كابل كواكسيال انتقال مي دهد. به اين ترتيب هزينه نصب دوربين مداربسته شما تا حد زيادي كاهش مي يابد. به همين خاطر اين نكته بسيار مهم مي تواند از اصلي ترين دلايل محبوبيت دوربين داهوا باشد.

تنوع در خريد دوربين داهوا

ليست قيمت دوربين هاي hdcvi داهوا مدام به روز مي شود و محصولات جديدي به آن اضافه مي شود. به همين خاطر براي انتخاب دوربين گزينه هاي متعددي پيش روي شماست. بيشترين تعداد دوربين ها در دسته بولت و دام قرار دارند و مي توان آن ها به نوعي محبوب ترين ها به شمار آورد. براي انتخاب آن ها بايد به نياز خود براي نصب دوربين مداربسته توجه كنيد، براي نصب ديواري دوربين هاي بولت و براي نصب سقفي دوربين هاي دام مناسب هستند. اگر نياز به تعقيب سوژه داريد، بهترين گزينه براي شما مي تواند دوربين اسپيد دام داهوا باشد. به علاوه ميزان رزولوشن دوربين ها هم از 1 تا 6 مگاپيكسل WDR متغير و قابل انتخاب است. يكي ديگر از خصوصيات مورد توجه براي خريد دوربين داهوا نوع لنز آن است. لنز دوربين هاي مداربسته مي تواند فيكس يا متغير باشد.

شركت داهوا انواع گوناگوني از اين لنز ها را بر روي دوربين هاي خود پياده كرده است تا تمامي نياز هاي كاربران را پوشش داده باشد. لنز هاي ثابت (از 2.1 تا 3.6 ميلي متري)، لنز وري فوكال (از 2.1 به 11 تا 4.8 به 120 ميلي متري) و لنز هاي وري فوكال موتور دار (از 2.7 به 12 تا 7 به 22 ميلي متري) در دوربين هاي گوناگون داهوا به چشم مي خورد. همانطور كه مي دانيد يكي از اصلي ترين موارد در هنگام خريد دوربين مداربسته ميزان ديد در شب آن ها است. داهوا با افزايش عدد ديد در شب خود تا 150 متر امكان انتخاب توسط كاربر را به اندازه قابل توجهي افزايش داده است. در كنار آن مي توانيد از ديد در شب رنگي تا 100 متر هم براي موارد خاص و دريافت تصاوير ويژه تر بهره ببريد.

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته   تجهیزات دوربین مداربسته       هایک ویژن

قيمت دوربين داهوا

دوربين مداربسته داهوا به دليل استفاده از تكنولوژي اختصاصي HDCVI قابل مقايسه با هيچ برندي نيست و از اين لحاظ دست كمپاني داهوا براي قيمت گذاري محصولاتش باز است. با اين حال قيمت دوربين مدار بسته داهوا در مقايسه با دوربين مداربسته AHD از كمپاني هاي معتبر، مناسب بوده و رنج قيمت بالايي ندارد، به علاوه اين كه فاصله زيادي با دوربين هاي مداربسته تحت شبكه دارد. همانطور كه در بالا هم اشاره كرديم تفاوت قيمت دوربين داهوا با دوربين مداربسته تحت شبكه از اصلي ترين دلايل محبوبيت آن در برابر آي پي ها است. با اين وجود بايد در نظر داشته باشيد كه قيمت داهوا در برابر دوربين هاي هم رده خود بالاتر است، چرا كه برندي در كلاس جهاني است و اعتبار و نامي بودنِ آن، خيال كاربر را از كيفيت آن راحت مي كند.

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 244 تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1400 ساعت: 14:24

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو عبارتی نام آشنا برای فعالان در زمینه بازاریابی دیجیتال است و می توان به صورت تقریبی دانست که افرادی که وب سایت طراحی کرده اند و یا مدیر یک وب سایت هستند با این مسائل آشنایی دارند؛ اگر شما هم می‌خواهید ترافیک مفید روی وب سایت خود داشته باشید و مخاطبان هدف شما همان کارهایی که توقع دارید را در وب سایت مورد نظر انجام بدهند، این مقاله کوتاه برای شما تهیه شده است.

چطور مخاطب جذب کنیم؟

جای نگرانی نیست اما جذب مخاطب برای وب سایت می تواند مشکل باشد و تغییر مداوم الگوریتم های گوگل هم این کار را دشوارتر می‌کنند. یک استراتژی به نام بیگ بلاگز "big blogs" وجود دارد که می تواند شما را برای رسیدن به ترافیک مورد نظر کمک کند.
فرقی ندارد که در صدد جذب مخاطب برای یک شبکه اجتماعی کوچک هستید یا یک موتور جستجوی قدرتمند و لازم هم نیست که هیچ هزینه ای به کسی پرداخت کنید. به زبان ساده و خودمانی شما باید بتوانید در دنیای پر از محتواهای پر صد و صدا خودی نشان بدهید! این به معنای نوشتن متن های طویل و بلندبالا نیست. توجه داشته باشید که بهینه سازی محتوا در شبکه های اجتماعی آسان تر است زیرا به دلیل مشارکت انسانی که در شبکه های اجتماعی وجود دارد، بهینه سازی را آسان تر می کند.

نکته مهم پیش از ورود به بحث جذب مخاطب

یک سوال مهم وجود دارد که شما باید قبل از هر کاری در راستای جذب مخاطب به ان جواب بدهید: می خواهید محتوای شما چه کاری انجام بدهد؟ اگر نمی دانید که هدف شما از محتوا گذاری در وب سایت یا شبکه های اجتماعی چیست از حالا بدانید که ممکن است ساعت‌ها زمان را صرف کارهای اشتباهی کنید. پس در ابتدا برای جذب مخاطب لازم است که هدف شما از تولید محتوا مشخص باشد.

تاثیر اینفلوئنسرها

یکی از کارهایی که برای جذب مخاطب به ویژه در شبکه های اجتماعی مد شده، کمک گرفتن از تبلیغات اینفلوئنسرهاست، اما واقعیت این است که همیشه کارشناسان محتوای باهوش برنده خواهند شد زیرا می دانند که مردم در نهایت محتوای باکیفیت و بهینه شده را به اشتراک می گذارند. بی تردید اینفلوئنسرها تاثیر می گذارند اما آن که مخاطب جذب شده در صفحه شما باقی بماند یا فقط یکبار شما را ببیند فقط بستگی به محتوای شما دارد.
اگر بتوانید یک تجربه عالی برای مخاطب ها بسازید که وقتی توسط اینفلوئنسرها به صفحه شما هدایت می شوند، شگفت زده شوند، آن زمان است که موفق خواهید شد. مطمئن باشید تولید محتوای درست باعث می شود که به مرور مردم شما را دوست بدارند و خودبه خود شما را به دیگران معرفی کنند.
طراحی سایت

چرا مردم محتوا را به اشتراک می گذارند؟

راز موفقیت بلاگرهای بزرگ برای جذب ترافیک چیست؟

دلایل متعددی می توان برای این که چرا مردم یک سایت یا یک محتوای خاص را به اشتراک می گذارند، نام برد اما همه آنها در یک موضوع خلاصه می شوند: مردم محتوا را به اشتراک می گذارند چون باعث می شود فردی هوشمند با ویژگی های خاص به نظر برسند.
از نظر من برای تولید محتوای خوب باید وسایل شما خوب باشد که این موضوع را حتما یک بار برای شما باز خواهم کرد اما لازم هم نیست که وسایلی معجزه آسا در اختیار داشته باشید. حالا منظورم از خوب چیست؟ منظور از محتوای خوب، محتوای مفید است.

تجربه بسازید

وب سایت های بزرگ درباره محتوای خود وسواسی هستند برای مثال خوب فکر می کنند که طراحی این صفحه مناسب است؟ آیا کاربر با آن صفحه راحت کار می کند؟ بازدیدکننده های جدید در وب سایت چه محتواهایی پیدا می کنند و...
اگر تیم تحریریه ندارید و طراحی وب سایت شما با شرکت طراحی وب سایت  رایان است می توانید از ما بخواهید تا در رابطه با چگونگی طراحی صفحات به نسبت کسب و کار شما و محتوای آتی مشاوره بدهیم. پس باید مطمئن باشیم که یک تجربه خوب به مخاطبان ارائه می دهیم و آنها هم آن تجربه را با سایر خواننده ها به اشتراک می گذارند.

آخرین ترفند جذب ترافیک سایت

فراموش نکنید که اگر از مخاطب ها بخواهید که آن چیزی که می بینند را به اشتراک بگذارند، به احتمال زیاد این کار را انجام می دهند اما اگر این موضوع را مطرح نکنید، ممکن است به ذهن آنها نرسد. اگر محتوای شما به صورت اختصاصی برای جذب گروه خاصی از مرم تهیه شده است، باید مطمئن شوید که به دست آنها می رسد پس خیلی مودبانه از مخاطبان بخواهید تا محتوای شما را شیر کنند.

راهکارهای افزایش بازدید سایت

با توجه به این که الگوریتم های گوگل همواره در حال پیچیده شدن هستند، برای بهبود بازدید وب سایت ها نیاز است که فاکتورهای بیشتری را در نظر بگیریم. امروز برخی از مهمترین مواردی که وب سایت معتبر MOZ برای بهبود وضعیت سئو بیان کرده را در اختیارتان قرار می دهیم. اگر هنوز از ارزش محتوا در وب سایت خبر ندارید و یا نمی دانید باید چه مواردی را در وب سایت خود اصلاح کنید، تا پایان همراه پارسیان مهر بمانید.

1-توضیحات متا تگ ها

در صفحات متنی وب سایت شما بخشی به عنوان توضیحات متا یا سئو وجود دارد و این توضیحات توسط ربات های گوگل چک می شود، مطمئن شوید که از این بخش بهترین استفاده را می کنید و خالی رها نمی شود. توجه داشته باشید بهینه سازی متا تگ های وب سایت یکی از فاکتور های مهم سئو بوده و هست.

2- آدرس صفحات در وب سایت

مطمئن شوید که URL ها در سایت مپ که شامل تمامی آدرس صفحات سایت می باشد، وجود دارند و اگر این موضوع را تا به حال در نظر نداشتید، هرچه سریع تر برای اصلاح آنها قدم بردارید زیرا آدرس ها نقش مهمی در بهینه سازی وب سایت ها دارند.
طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

3- انکور تکست

برای بهبود کارایی بازدیدکنندگانتان و در نهایت بهتر شدن وضعیت وب سایت در موتورهای جستجو، باید از انکور تکست ها استفاده کنید و این انکور تکست ها باید کاملا نرمال بوده و با وب سایت شما همخوانی داشته باشند. انکور تکست ها دکمه هایی هستند که مخاطب را به هدفش می رسانند؛ برای مثال تنها کافیست که روی دکمه بنویسید "برای خرید محصول اینجا کلیک کن". به طور کلی وجود دکمه call to action اهمیت زیادی دارد. یکی از مهمترین کارهای کپی رایترها تعیین دقیق دکمه های انکور است؛ آنها باید بدانند که در چه جایی از وب سایت باید دکمه تدبیر شود و آن دکمه مخاطب را به کدام صفحه ببرد.
انکور تکست

4- اهمیت محتوا در سئو

همچنان وجود محتوای خوب در وب سایت تاثیر زیادی دارد که ما برخی نکته های مفید را برای بهتر شدن محتوا، قبلا در مطلب آخرین ترفندهای سئو 2018بیان کردیم. شاید شما هم زیاد شنیده باشید که محتوا پادشاه است و مهمترین نقش را در هر وب سایت ایفا می کند اما بد نیست بدانید که از نظر ما برقراری روابط خوب توسط محتوای حرفه ای و بهینه سازی شده پادشاه است زیرا در تمامی مراحل هر کسب و کاری مشتری مداری و کسب رضایت مهمترین نکته خواهد بود و محتوای درست بهترین راه برای نزدیک شده به رضایت مشتری است.

5-ریسپانسیو بودن وب سایت در موبایل

همواره ریسپانسیو وب سایت خود را در موبایل و تبلت در هنگام طراحی سایت در نظر داشته باشید زیرا این موضوع بسیار بسیار مهم است و در صورت مشکل، شما مخاطبانی که از موبایل به وب سایت‌تان می‌آیند را از دست می دهید. برای دوستانی که با این مفهوم آشنایی ندارند باید بگویم که منظور از ریسپانسیو بودن این است که وب سایت شما در تمامی دستگاه ها از جمله کامپیوتر، موبایل و... به درستی و به بهترین شکل ممکن نمایش داده شود.

 

هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

 

6-استفاده از محتوای مختلف

شما از انواع محتوا برای بهبود وبسایت خود استفاده می کنید؟ برای مثال در سایت شما ویدئو وجود دارد؟ اگر تا حالا به این موضوع توجه نکردید فرصت را غنیمت شمارید و از همین حالا به فکر باشید. امروزه دیگر محتوا فقط به شکل نوشتاری و متنی گفته نمی شود بلکه ویدئو و میکرو تکست ها نیز از جمله برخی محتواها هستند و شما باید بتوانید بر اساس نوع بیزینس و اهداف کسب و کار خود از تمامی یا بخشی از این انواع محتوا استفاده نمایید؛ توصیه می کنیم که تولید محتوای وب سایت خود را از ابتدا به افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا بعد از مدتی با مشکلاتی چون محتوای دارای غلط نگارشی، محتوای بهینه نشده یا محتوای نامربوط و... رو به رو نباشید.
استفاده از محتوای مختلف

7-سرعت صفحات وب سایت

سرعت لود شدن صفحات در وب سایت باید به صورت مکرر چک شود و اگر متوجه شدید که سرعت صفحات کم است باید این موضوع را در محتوا (حجم تصاویر) و بخش هاستینگ جستجو کنید. متخصصان سئو یا بهینه سازی وب سایت می توانند شما را در این زمینه و یافتن مشکل کند شدن لود صفحات راهنمایی کنند.

8-دکمه اشتراک گذاری

مطمئن شوید که مخاطبان شما می توانند تمامی صفحات وب سایت‌تان را با دوستان خود به اشتراک بگذارند پس حتما دکمه share یا اشتراک گذاری را در وبسایت فعال کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی نیز قرار بدهید.

 

طراحی سایت فروشگاهی       شرکت طراحی وب سایت      طراحی وب سایت شرکتی

9-اهمیت عنوان در مطلب

عناوین مطالب h1 و h2 و h3، هستند و اهمیت بسیار بالایی دارند. اطمینان حاصل بفرمایید که از این عناوین به صورت کامل و صحیح استفاده کرده اید. چگونگی نوشتن عنوان درست و مناسب برای مطالب نیاز به آموزش دارد و باید در آن نکات متعددی را در نظر داشته باشید که در مطلبی جداگانه به آن خواهم پرداخت زیرا این نکته مخصوص نویسندگان و کپی رایت هاست.
اهمیت عنوان در مطلب

10-پاسخ به سوال مخاطبان

وب سایت شما در هر زمینه‌ای که باشد باید سعی کنید خود را به جای مخاطبتان قرار داده و به سوالاتش پاسخ بدهید، به صورتی که دیگر لازم نباید مخاطب از شما سوال بپرسد. برای مثال می توانید از بخش پرسش و پاسخ طراحی وب سایت پارسیان مهر بازدید کنید تا با چگونگی این بخش از وب سایت ها آشنا شوید.
در آخر توصیه می کنیم که به صحبت هایی چون افزایش بازدید سایت با ربات یا اپلیکیشن افزایش بازدید وب سایت گوش نکنید زیرا سئو و بهینه سازی وب سایت و موفقیت امری است که به زمان و تخصص نیاز دارد و با این روش ها فقط فرصت و پول خود را از دست خواهید داد.
منتظر راهکارهای سریع و آسان بعدی ما باشید، برای مشاوره و یا هرگونه سوالی تماس بگیرید تا متخصصان بخش مربوطه به سوالات شما پاسخ بدهند.

 

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 286 تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1400 ساعت: 14:24

 

در اين مقاله تصميم داريم شما را با يكي از بهترين دوربين هاي مداربسته آشنا كنيم. دوربين هاي مداربسته بي سيم جزو محبوب ترين دسته ها هستند؛ چرا كه نصب و انتقال تصوير ساده ي اين دوربين ها، كار با آن را بسيار ساده تر مي كند. اين نوع دوربين‌ها به دليل شيوه انتقال داده‌ها در سازوكار خود، عموما براي مكان‌هاي كوچك‌تر مورد استفاده قرار مي‌گيرد و بر بستر تحت شبكه انتقال تصوير را انجام مي دهند. اگرچه اين دوربين‌ها در قياس با دوربين‌هاي آنالوگ از قيمت بالاتري برخوردارند اما درعين حال كيفيت بالاتري هم دارند. در ادامه تلاش مي‌كنيم دوربين‌ها مداربسته بي‌سيم را با جزييات بيشتري معرفي نماييم.

 

دوربين مداربسته وايرلس

 

 

 

 

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن   نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

 

بازار دوربين‌هاي مدار بسته بي‌سيم

در ايران اين گونه از دوربين ها را با عناوين مختلفي مي‌شناسيم. براي نمونه با عنوان‌هايي مانند دوربين‌ وايرلس، دوربين‌ واي‌فاي و يا دوربين‌ تحت شبكه بي سيم. اين نوع از پكيج ها از چندين دوربين مداربسته با كيفيت تشكيل شده اند كه داراي چرخش‌هاي صد و هشتاد درجه‌اي هستند. در ضمن قابليت ديد در شب نيز معمولا در اين نوع دوربين‌ها وجود دارد. با اين وصف كاربران بايد از اين نكته مطلع باشند كه در يك پك كامل دوربين مدار بسته بي‌سيم، يك دستگاه گيرنده و يك رشته كابل شبكه نيز وجود دارد.

در نظر داشته باشيد كه ميان دوربين‌هاي آنالوگ و دوربين‌هاي ديجيتال تفاوت قيمت‌ محسوسي وجود دارد، آن‌هم به دليل كيفيت بالاتر دوربين‌هاي ديجيتال. اما در عين حال اين قيمت بالاتر براي كاربراني كه به دنبال امنيت بالاتري هستند توجيه منطقي دارد. نكته حائز اهميت ديگر اين است كه كاربران مي‌بايست اين نوع از دوربين‌هاي مداربسته بي‌سيم را فقط از شركت‌هاي وارد كننده اصلي تهيه نمايند تا در هنگام بروز مشكلات احتمالي بتوانند اقدام مناسب را در جهت رفع آن مشكلات انجام بدهند. همچنين در هنگام خريد نيز بدون نياز به واسطه‌ها به شكلي مستقيم از شركت وارد كننده، محصول مد نظر خود را تهيه نمايند.

پكيج دوربين مداربسته وايرلس

 

خريد پكيج كامل دوربين مدار بسته بي سيم

براي يك خريد موفق در زمينه دوربين‌ مدار بسته بي‌سيم تحت شبكه شما نياز به اطلاعاتي داريد كه از طريق آنها بتوانيد بهترين و به صرفه‌ترين خريد ممكن را انجام بدهيد. در ادامه تلاش ‌مي‌كنيم به صورت اجمالي اين اطلاعات مورد نياز را در اختيار شما قرار دهيم:

  1. اولين نكته‌اي كه بايد به آن توجه كنيد اصالت گارانتي دستگاه است. اين گارانتي بايد در درون پك دستگاه خريداري شده به كاربران ارائه بشود.
  2. شما در هنگام خريد يك پك دوربين مداربسته وايرلس معمولا با دو گزينه دستگاه‌هاي 4 دوربين و 8 دوربين مواجه هستيد. تمام قطعات موجود در اين دو نوع پك با يكديگر همسان است و تنها تفاوت آن‌ها در تعداد دوربين‌هاي هر پك خواهد بود.
  3. به ياد داشته باشيد كه كيفيت دوربين‌هاي پك شما بايد استاندارد باشد. براي نمونه در مورد رزولوشن تصوير هر دوربين حداقل 2 مگا پيكسل را به شما ارائه دهد.
  4. دقت كنيد كه هر دوربين يك كابل مجزا داشته باشد و همچنين از فروشنده بخواهيد جزييات كيفيت تصاوير ضبط شده توسط دوربين‌ها را براي شما شرح بدهد تا شما اين امكان را داشته باشيد با كيفيت استاندارد قياس نماييد.

 

 

 

بیشتر بخوانید:   دوربین مداربسته   تجهیزات دوربین مداربسته       هایک ویژن

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 262 تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1400 ساعت: 14:23

 

 

بهینه سازی وب سایت به شما و کسب و کار اینترنتی مورد نظرتان کمک می کند تا در گوگل دیده شوید و در واقع صفحه های وب سایت شما ارتباط بهتری با کاربران پیدا کنند. امروزه در دنیای بازاریابی اینترنتی همه می دانند که باید کانتنت یا محتوا و اطلاعات درست و خوبی داخل وب سایت ها قرار بدهند تا به عنوان وب سایتی معتبر شناخته شوند. ما چندی قبل در یکی دیگر از مقالات شرکت طراحی وب سایت پارسیان مهر به صورت مفصل و تخصصی درباره سئو SEO صحبت کردیم بنابراین در اینجا دوباره بیان نمی کنم اما گذشته از بحث تولید محتوا توسط متخصصان محتوا و طراحی وب سایت بهینه شده یک مشکل دیگر وجود دارد به عنوان کمبود بودجه که به آن می پردازیم.
اگر یک استارتاپ هستید یا تازه به دنیای بازاریابی دیجیتال پا گذاشته اید به احتمال زیاد، علاقه مند نیستید که بودجه سنگینی بابت ارتقای وب سایت خود هزینه کنید و شاید متوجه شده باشید که صدها راه برای بهتر شدن هر وب سایت وجود دارد. همواره دو راه به عنوان روش هایی که به سرعت وب سایت ها را پربازدید می کنند، معرفی می شوند تبلیغات کلیکی (مانند گوگل ادورز) یا سرمایه گذاری طولانی مدت تر روی بهینه سازی وب سایت.
انتخاب بین دو راه سئو و تبلیغات کلیکی وقتی بحث بودجه در میان باشد کمی دشوار می شود چون هر دو راه نیازمند هزینه هستند. من به عنوان کسی که سالها به استارتاپ ها کمک کرده ام و خودم هم استارتاپ دارم و همچنین عضوی از گروه باتجربه شرکت طراحی وب سایت رایان هستم، فکر کردم شاید مقایسه تفاوت این دو روش و توضیح مزایا و معایب هردوی آنها برای شما عزیزان مفید باشد.

سئو یا پرداخت به ازای کلیک؟

اصول سئو

همیشه اینطور گفته می شود که سئو یک سرمایه گذاری بلند مدت اما مطمئن است اما تبلیغات کلیکی یک پیشرفت سریع و موقت بنابراین انتخاب اول من سئو بود و چون اطلاعات زیادی درباره سئو نداشتم خودم با سرچ در موتورهای جستجو و پرس و جو از دوست و آشنایان شروع به انجام کار سئو کردم که البته این موضوع به حدود 10 سال پیش بازمیگردد. جالب است بدانید که چند سال بعد از کارم پشیمان شدم چون بسیاری از امور را با صحیح و خطا جلو رفتم و همین کار باعث شد بعدها مجبور به پرداخت هزینه مجدد به متخصصان سئو شوم تا کارهای اشتباه من را صحیح کنند. پس بهتر است از ابتدا کار را به کاردان بسپارید. حالا من یک متخصص دیجیتال مارکتینگ هستم و تحصیلات و سابقه کاری چند ساله در این زمینه دارم اما قرار نیست که هرکسی کسب و کارش را کنار بگذارد و یک سئوکار شود. ابتدا حداقل های سئو را مرور می کنیم:
سئو از مجموعه ای از کارها و آنالیزهایی تشکیل می شود که سبب شناخته شدن صفحه های وب سایت در نزد موتورهای جستجو و در نهایت برندسازی و شهرت در فضای مجازی می شود.
موتورهای جستجوی مختلف که مهمترین آنها گوگل است بر اساس الگوریتم های خاصی وب سایت ها را بررسی می کنند که همه موارد از طراحی سایت یا محتوا و لینک ها و... در این آنالیزها در نظر گرفته می شوند.
بخش مهمی از سئو پاسخ دادن به این سوال است که چه مواردی برای موتورهای جستجو مهم هستند و چطور می توانیم وبسایت را قوی تر کنیم؟
هر بخش از سئو لازم دارد که از درگاه های مختلفی مورد بررسی قرار بگیرد برای مثال باید موارد زیر انجام شوند، آن هم به عنوان آغاز راه:
مرتب کردن و راهنمایی ترافیک وارده به وب سایت
مشورت با تیم بازاریابی و فروش
وارد شدن به دنیای سوشال مدیا و ارتباط آنها با وب سایت
بررسی مکرر آمار تغییرات در وب سایت و برطرف کردن مشکلات

مزایای بهینه سازی وب سایت

تجربه نشان داد که سئو و سرمایه گذاری در این زمینه در طولانی مدت بسیار به صرفه تر از سرمایه گذاری بر تبلیغات کلیکی است. رسیدن به این نتیجه کار دشواری نیست فقط باید یک ماه هزینه سئو و تبلیغات را باهم مقایسه کنید و آنجاست که متوجه هزینه سرسام آور تبلیغات کلیکی خواهید شد؛ همچنین سئو باعث همیشگی شدن در آمد شما خواهد شد به این معنا که به مرور حاصل صبر خود را به صورت چند برابر خواهید دید.
برای آن که بدانید هدف ما تبلیغ برای بستن قرارداد سئو با شما نیست و فقط می خواهیم بهترین انتخاب را داشته باشید، همه معایب سئو را هم بیان می کنم.

معایب بهینه سازی وب سایت

سئو زمان بر است: امکان ندارد با هزینه یک روزه یا یک هفته ای و یا حتی یک ماهه به فروش روز افزون برسید. براساس پژوهشی که در سال 2017 انجام شد درصد بالایی که از صفحاتی که 10 رتبه برتر را در گوگل دارند، یک سال روی آنها کار شده و بهینه سازی شده اند. همین پژوهش نشان داد که اگر رقبا کم باشد این عدد می تواند تا 6 ماه کاهش پیدا کند. سئو را به متخصص بسپارید تا طی یک استراتژی صحیح به هدف دلخواه برسید اما صبور باشید.
سئو به محتوای مفید و بهینه نیاز دارد: برای آن که اهمیت محتوای خوب را بهتر توضیح بدهم یک مثال می زنم، فرض کنید که دو میز شام پیش رو دارید که یکی پر از غذاهای رنگارنگ و خوراک بره و فست فورد و... است اما روی میز دیگر یک کف دست نان خشک شده، به نظر شما چرا کسی که گرسنه است باید یک تکه نان خشک را انتخاب کند؟ موتورهای جستجو هم به همین شکل هستند تا زمانی یک وبسایت محتوای بهتری دارد به وب سایت هایی که محتوای کپی و ناقص دارند اهمیتی نمی دهند. هر کسی برای رسیدن به مقصودش به یک روش در اینترنت جستجو می کند و اینجاست که باید یک متخصص تشخیص بدهد چگونه توجه همه آنها را جلب کند و اینجا فقط تجربه و آپدیت شدن علم متخصصان مهم است.

معایب بهینه سازی وب سایت

 

هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

پرداخت به ازای کلیک

تبلیغات کلیکی که با عبارت اختصاصی PPC از آن یاد می کنند، تقلیل یافته عبارت Pay-per-click است. پرداخت به ازای کلیک نوعی از تبلیغات به شمار می رود و کار با آن به این صورت است که روی صفحه های مختلف وب سایت تبلیغات قرار می دهید و به ازای هر فردی که روی آن تبلیغ کلیک کند مبلغی پول به حساب شما واریز می شود. در گذشته این روش طرفداران زیادی داشت اما کم کم به خاطر زیاده روی در آن و هزینه های بالایش طرفداران کمتری پیدا کرد. هنوز هم شرکت های بزرگی مانند گوگل و ماکروسافت و... از این روش استفاده می کنند و درآمد هنگفتی هم از این راه دارند اما مساله این است که کسب و کار شما قابل مقایسه با این کمپانی ها هست یا خیر؟ تبلیغات کلیکی گوگل معروفترین این نوع تبلیغات هستند.
بنابراین بهتر است به موضوع پرداخت به ازای کلیک به عنوان راهی برای بیشتر دیده شدن به صورت کوتاه مدت نگاه کنید. اگر با دقت بیشتری در گوگل جستجو کنید متوجه می شوید که گاهی اوقات در کنار لینک هایی که برای شما به نمایش در می آید عبارت Ad نمایش داده می شود که نشان دهنده همین تبلیغات گوگل هستند یعنی آن وبسایت ها سئو انجام نداده اند بلکه پول تبلیغات را به کمپانی های بزرگ پرداخت کردند تا برای مدت معینی اولین های گوگل باشند.

مزایای تبلیغات به ازای کلیک

PPC روش سریعی است. مخاطب به صورت دقیق تر انتخاب می شود. یک آمار سریع و واضح در اختیار می گذارد اما نباید فراموش کرد که هرکسی و هر کسب و کاری از پس هزینه های سرسام آور تبلیغات کلیکی بر نمی آید و نمی تواند از آن برای روشی همیشگی و بدون در نظر گرفتن سئو استفاده نماید.

معایب PPC

بسیار گران است.
به نسبت سئو تاثیر کمتری برای جذب ترافیک دارد.
برای ابتدای کار باید هزینه بالایی را متحمل شوید و ریسک زیادی دارد که به هدف نرسید و سرمایه خود را از دست بدهید.
در ایران پر طرفدار نیست چون خوب جواب نداده است.

معایب PPC

برای کسب و کار من سئو بهتر است یا تبلیغات کلیکی؟

شرکت پارسیان مهر قرارداد سئو در اختیار صاحبان وبسایت های طراحی شده توسط همین شرکت قرار می دهد و به صورت تخصصی به انجام سئو و بررسی موثر بودن سئو یا تبلیغات کلیکی مطابق هر نوع کسب و کاری می پردازد. توصیه می کنیم که اگر تازه به دنیای بازاریابی دیجیتال وارد شده اید به شخصه و از روی سرچ هایی که در موتورهای جستجو انجام می دهید تصمیم گیری نکنید زیرا جبران اشتباه انتخاب این روش ها و چگونگی انجام آنها دشوار خواهد بود.

عوامل اعتبار دامنه - Domain Authority Factors


عوامل اعتبار دامنه - Domain Authority Factors

1. لینک کردن از دامنه های مختلف
پس از مرحله طراحی سایت اعتبار دامنه (DA) با توجه به تعداد و کیفیت لینک های ورودی به سایت شما و همچنین فاکتور های دیگری مثل عمر دامنه و تعدادسیگنال های دریافت شده از شبکه های اجتماعی محاسبه می شود و توسط شرکت moz ارائه میشود. به عنوان مثال در صورتیکه از یک دامنه 100 لینک ورودی داشته باشید، ارزش و اعتبار آن کمتر از زمانی می باشد که 50 لینک ورودی از 50 دامنه مختلف وجود دارد و این بدین معنی است که سایتهای زیادی به وب سایت شما لینک داده اند و سایت شما برای سایت های بسیاری مهم بوده که لینک داده اند که این موضوع به صورت غیر مستقیم به افزایش اعتبار وب سایت شما کمک خواهد کرد.(البته باید علاوه بر فاکتور تعداد به کیفیت لینکها و فاکتور های دیگر) نیز توجه نمود.

2 . رتبه mozrank :moz
رتبه moz یک وب سایت بر اساس مشخصات لینک آن می باشد و در محدوده 0 تا 10 رتبه بندی می شود که عدد بالاتر رتبه بهتری می باشد. رتبه moz به کیفیت لینک های ورودی به سایت شما وابسته است ، یعنی اگر سایت شما تعداد کمی لینک ورودی ولی با کیفیت بالا داشته باشد ارزش آن بیشتر از این است که تعداد زیادی لینک ورودی با کیفیت پایین داشته باشد.


3. اعتماد Moztrust : moz
Moztrust مانند رتبه moz می باشد اما بر روی نزدیکی و ارتباط سایت شما با لینک های معتبر تمرکز دارد. Moztrust چگونگی ارتباطات و اتصالات و شبکه های وب سایت های معتبری که به شما لینک دارند را بررسی می کند. در صورتیکه وب سایتی که به شما لینک داده به وب سایت های معتبر دیگری هم لینک داده باشد، به سود شماست.
فرض کنید سایت الف به این مقاله درباره اعتبار دامنه در پست منابع بلاگش لینک می کند و همچنین در این پست به سایت های معتبر دیگری مانند یک سایت آموزشی یا مجله موتور جستجو نیز لینک کرده است که این باعث افزایش رتبه این وب سایت در Moztrust می شود.


4. کیفیت محتوا
کیفیت محتوا کلید هر گونه رتبه بندی در دنیای SEO می باشد. هنگامی که شما محتوای با کیفیتی را می نویسید و بارگذاری می کنید در واقع شما تمایل به رتبه بالاتری دارید به این دلیل که افراد بیشتری به محتوای با کیفیت شما لینک خواهند داد. و این بدین معنی است که به طور غیر مستقیم اعتبار شما و در نهایت اعتبار دامنه شما افزایش خواهد یافت.

5. سیگنال های شبکه های اجتماعی
این مورد نیز یکی از عوامل مرتبط با افزایش اعتبار دامنه وب سایتتان می باشد. سیگنال های شبکه های اجتماعی به این معنی است که تعداد کل به اشتراک گذاری و پسندیدن (لایک کردن) مقاله های شما بر روی پلت فرم شبکه های اجتماعی چقدر است.
از این منظر نگاه کنید: زمانی که مردم محتوای شما را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند به این معنی است که آنها مقاله ای را پسندیده اند که برایشان مفید بوده است و این به این مفهوم است که سایت شما باید به عنوان یک مرجع در نظر گرفته شود.

6. دوستی با موتورهای جستجو
با سئو، سایت شما در نتایج موتور های جستجو به دفعات بیشتری مشاهده خواهد شد و این به این معنی است که افراد بیشتری آن را مطالعه خواهند کرد و به این ترتیب اعتبار شما افزایش می یابد.

در پایان این مقاله به شما توصیه میکنیم که موارد بالا بسیار حائز اهمیت میباشند و در صورتی که قصد طراحی سایت را دارید سعی کنید که همه موارد را برای سایت خود بررسی و در نظر بگیرید.

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 236 تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1400 ساعت: 14:23

 

دوربين مدار بسته هايك ويژن IP يكي از مهمترين محصولات توليد شده توسط اين برند مي باشد. دوربين هاي تحت شبكه هايك ويژن با تنوع بالايي توليد مي شوند و شما مي توانيد از ميان طيف وسيع آنها مناسب ترين دوربين را براي خود انتخاب كنيد. امكان انتخاب دوربين از ميان انواع بولت، دام و اسپيد دام به سادگي فراهم شده است و مي توانيد دوربين ها را بر اساس رزولوشن آن ها تا 8 مگاپيكسل انتخاب كنيد. كيفيت تصوير 8 مگاپيكسلي يك اندازه بسيار مناسب به شمار مي رود و حتي مي توانيد دوربين هاي هايك ويژن را براي شرايطي كه نياز به دريافت جزييات بالا داريد (براي مثال در بانك ها، سفارت خانه ها يا اماكني با نياز امنيتي بالا) به كار بريد.

دوربين مدار بسته تحت شبكه هايك ويژن

بیشتر بخوانید:   هایک ویژن   نصب دوربین مداربسته     تی وی تی   قیمت دوربین مداربسته   دوربین اچ دی

معرفي شركت هايك ويژن

هايك ويژن يكي از برند هاي معتبر و مجهز به تكنولوژي روز در زمينه توليد دوربين هاي مداربسته IP مي باشد. اين برند فعاليت خود را از سال 2001 شروع كرده و تاكنون با تكيه بر كيفيت و خدمات مطلوب موفق شده برند خود را جهاني سازد. هايك ويژن در زمينه تجهيزات امنيتي و حفاظتي به صورت انحصاري بر روي دوربين مداربسته، دي وي آر ها و نرم افزار مربوطه جهت مديريت تصاوير كپچر شده كار مي كند. پشتيباني اين شركت كاملا رضايت بخش است و با توجه به تعداد 16 نمايندگي فعال در سراسر جهان توانسته است با تكيه بر اين موضوع تجارت خود را گسترش دهد. اين شركت با ارائه محصولاتي بي نظير و كامل بودن ليست قيمت دوربين مداربسته طيف وسيعي از محصولات را پوشش مي دهد و مي تواند پاسخ مناسبي براي تمامي كاربران باشد. با يك جستجوي ساده و كوتاه از ميان طيف وسيع محصولات اين برند قطعا مي توانيد دوربين مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

دوربين مدار بسته تحت شبكه IP CCTV

انواع دوربين مداربسته تحت شبكه با فاصله زيادي كه از دوربين هاي AHD و دوربين هاي آنالوگ (به لحاظ كيفيت تصوير) گرفته اند، امروزه به يكي از محبوب ترين دوربين هاي مداربسته تبديل شده اند. در دوربين هاي آنالوگ كيفيت تصوير بر اساس تي وي لاين سنجيده مي شود اما اين سنجش در دوربين هاي شبكه بر اساس مگاپيكسل مي باشد، اين اعداد كه از حدود 2 مگاپيكسل شروع مي شوند، تصاوير با وضوح كافي و جزييات دقيق به دست مي دهند، شما مي توانيد حتي دوربيني با كيفيت هاي بالاتر تا 20 مگاپيكسل داشته باشيد. مشخصا اين كيفيت بالاي تصوير بر قيمت دوربين مداربسته IP تحت شبكه تاثير گذار خواهند بود. دوربين مداربسته هايك ويژن يكي از برترين توليد كنندگان در اين حوزه به شمار مي رود.

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پوریا بازدید : 226 تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1400 ساعت: 14:23